صدای سکوت به گزارش روابط عمومی شهرداری مهندس ذاکری سرپرست شهرداری چاف و چمخاله در جلسه انعقاد تفاهمنامه مذکور با اشاره به اینکه وجود داده‌های صحیح بر مبنای سیستم نرم افزاری پایه و اساس الکترونیکی کردن ارائه خدمات مناسب به شهروندان است، اظهار کرد: «ارائه خدمات به صورت الکترونیکی می‌تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد.»

مهندس ذاکری به صرف زمان و هزینه برای دریافت خدمات توسط شهروندان از دستگاه‌های مختلف در گذشته اشاره کرد و افزود:  «امروزه بستر برای ارائه بسیاری از خدمات به صورت سامانه الکترونیکی به شهروندان فراهم شده است.»

وی با بیان اینکه شهرداری چاف و چمخاله در تلاش است تا ارائه خدمات به شهروندان به صورت الکترونیکی انجام شود، تصریح کرد:  «ارائه خدمات به صورت الکترونیکی کاهش تردد و همچنین صرفه جویی در زمان را برای شهروندان به همراه دارد.»

سرپرست شهرداری چاف و چمخاله از رونمایی سامانه الکترونیکی ارائه خدمات شهرداری به شهروندان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به زودی بخشی از خدمات شهرداری چاف و چمخاله برای رفاه حال شهروندان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مهندس رضا همام ذاکری خاطر نشان کرد: «در ممیزی به دنبال تعیین تکلیف املاک هستیم تا بدانیم چه داریم و براساس داشته هایمان برای شهر برنامه ریزی کنیم. وی، نصب پلاک هوشمند را در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان دانست و بیان کرد: می‌خواهیم شهروندان راحت‌تر بتوانند امور را انجام دهند.»

طبق تفاهمنامه بین شهرداری چاف و چمخاله و اداره کل پست گیلان، مقرر شد فراخوانی مشترک در مناطق شهری جهت دعوت مالکان و متقاضیان درخواست پلاک کد پستی ده رقمی برای اماکن مسکونی و تجاری شهر چاف و چمخاله انجام شود.

وی در پایان از تمامی مدیران، مسئولان شهری و استانی ، اعضای شورا، پرسنل شهرداری و رسانه‌ها بابت همراهی در این مسیر قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *